- به اشتراکگذاری اطلاعات لحظهای کسب و کارها برای عموم جهت تعامل و دسترسی بهتر و سریعتر (باز و فعال بودن لحظهای مشاغل)
- دریافت اطلاعات کسب و کارهایی که جزئیات اطلاعات آنها به راحتی قابل دسترسی نیست. (عموما این کسب و کارها، زیر مجموعه مستقیم نهاد یا سازمانی نیستند، لذا ردیابی آنها به راحتی امکانپذیر نیست. به طور مثال، کلاس آموزش اسکیت، تنیس و یا آموزش خصوصی دروس تخصصی در یک شهر)
- صرفهجویی در زمان و هزینه به جای مراجعه حضوری به کسب و کارها به صورت مورد به مورد
- معرفی کسب و کار شما در شهرهای دیگر
- دسترسی به خروجی مناسب در کمترین زمان ممکن
- دسترسی به بازارهای هدف بزرگتر و افزایش قابلیت مقایسه در انتخاب خدمات یا محصولات
- معرفی کسب و کارهای ناشناخته یا کسب و کارهایی که به دلیل موقعیتهای مکانی نامتعارف امکان دیده شدن برایشان امکانپذیر نیست
- امکان مقایسه کسب و کارها و انتخاب کسب و کارها براساس معیار کیفیت که امتیاز این پارامتر از سوی عموم مردم لحاظ شده است
- امکان معرفی کسب و کارهای خانگی و نوپا
- ایجاد سهولت در برقراری ارتباط غیرحضوری بین مشتریان و مشاغل
- گستردگی شبکه معرفی کسب و کار در تمام نقاط با توجه به پوشش کلیه شهرهای کشور
- بررسی موقعیت مکانی کسب و کارها بر روی نقشه و امکان سنجش فاصله فرد تا کسب و کار
- قابلیت مرتب سازی مشاغل براساس آخرین به روز رسانی زمانبندی صورت گرفته توسط صاحبان کسب و کارها
- قابلیت اشتراکگذاری وضعیت مشاغل با دو رویکرد: ثبت برنامه هفتگی برای یکبار و همیشه و یا ثبت برنامه لحظهای فروشگاه بر اساس برنامه لحظهای فروشنده